.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس نکا سارقان طلافروشی را دستگیر کرد

ماموران پلیس آگاهی شهرستان نکا متهمان به سرقت از طلافروشی را در اقدام غافلگیرانه شناسائی و دستگیر کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان نکا مبنی بر سرقت از طلافروشی در بازار، ماموران پلیس آگاهی به محل وقوع جرم عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل مورد نظر متهمان «فرامرز، حکیمه و  مریم» ساکن تهران را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در این باره اظهار داشت: در سال 91 سرقت مقدار تقریبی 40 گرم طلا توسط یک نفر مرد به همراه دو زن با توجه به شلوغی مغازه از طریق کش و روزنی در نکا انجام  شد.

فتحی افزود: این بار با هوشیاری طلافروش و شناسایی سارقان متهمان قبل از اقدام به سرقت طلاها با عکس‌العمل سریع پلیس دستگیر شدند که در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

*دستگیری باند 4 نفره سارقان در بهشهر

در خبر دیگر پلیس آمده است: اعضای باند چهار نفره سارقان خودرو و منازل با بیش از 10 فقره سرقت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بهشهر شناسایی و دستگیر شد.

علی ملکی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت منازل، خودرو و لوازم داخل خودرو پلیس آگاهی این شهرستان با تشکیل تیم عملیات، تلاش برای شناسایی سارقیان و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با راه‌اندازی اکیپ گشت به صورت شبانه‌روزی و انجام تحقیقات از مالباخته‌گان، اقدامات پلیسی و اطلاعاتی خود را آغاز کرد.

ملکی در ادامه تصریح کرد: در پی وصول اخباری مبنی برتجمع و فعالیت چند نفر سارق و مالخر در یکی از منازل سطح شهرستان سریعا مخفیگاه متهمین تحت نظر گرفته شد و در حالی که سارقین قصد فروش اموال مسروقه را به دو نفر مالخر داشتند، دستگیر شده که در مخفیگاه آنان قطعات سرقتی بدنه خودرو، ادوات کشاورزی، لوازم برقی، 350 متر سیم و کابل برق، مقادیر زیادی آهن‌آلات و 200 گرم انواع مواد مخدر کشف، ضبط و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان بیان داشت: تمامی سارقان و مالخران از مجرمان سابقه‌دار بوده و با تشکر از شهروندان در مشارکت با پلیس و نهادینه شدن فرهنگ تعامل متقابل مردم با پلیس که می‌تواند نقش بسیار مهمی را در کاهش جرائم و افزایش میزان احساس امنیت در جامعه را به دنبال داشته باشد، تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: شماره تماس 110 به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم است و شهروندان در هنگام بروز مشکل امنیتی و انتظامی یا مشاهده موارد مشکوک پلیس را در امر خدمت‌رسانی بهتر یاری کنند.

*عضو اصلی باند سارقان خودرو در قائمشهر دستگیر شد

در سومین خبر این پایگاه خبری آمده است: عضو اصلی باند سارقان خودرو از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قائمشهر شناسایی و دستگیر شد.

قدمی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو که با حرکات نامتعارف و جنون‌آمیز سارقین که با تخریب خودرو و سرقت اموال آن همراه بود، پلیس موضوع را به طور ویژه با تشکیل تیم عملیات پیگیری کرده و تلاش برای شناسائی سارقین و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با راه‌اندازی اکیپ گشت به صورت شبانه‌روزی و انجام تحقیقات از مالباختگان اقدامات پلیسی و اطلاعاتی دنبال شد.

قدمی در ادامه تصریح کرد: فردی به هویت «سعید ـ ی» ساکن جویبار دارای سوابق متعدد کیفری شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به 20 فقره سرقت با همدستی دو نفر دیگر به نام‌های «سعید ـ ع» ساکن جویبار و «فرهاد ـ ح» از شهرستان بهشهر که در سطح وسیعی اقدام به سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو کرده و اموال مسروقه را به فروش می‌رسانند.

قدمی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات انجام شده به 20 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری همدستانش و احتمال کشف دیگر سرقت‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر بیان داشت: سارقین در سرقت‌های صورت گرفته از یک دستگاه خودروی 405 استفاده می‌کردند و پس از تخریب خودرو و سرقت اموال آن به سرعت از محل متواری می‌شدند.

وی گفت: متهمان که انگیزه خود از سرقت را تحصیل مال نامشروع و تامین هزینه‌های اعتیاد عنوان کردند پس از تشریح صحنه و تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی که از آن طریق روانه زندان شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 شهريور 1392
اززحمات بچه هاي نيروي انتظامي وجناب سرهنگ فتحي به خاطراين كار ودستگيري سارقان بانگ متشكرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.